Ćwiczenia z hula hop

Wielu kobietom płaski brzuch kojarzy się z masą wyrzeczeń i nieskończoną ilością brzuszków do wykonania. W rzeczywistości nie musi tak być. Otóż, świetnym sposobem na ładną, kobiecą sylwetkę może być także zabawa. Kręcenie hula hop przy muzyce wprawi w dobry nastrój i będzie znakomitą alternatywą dla brzuszków czy aerobiku.

Hula hop można kupić w niemalże każdym sklepie sportowym. Dostępne mamy zwykłe hula hop, którymi bawią się dzieci, ale warto wiedzieć, że są także takie z wypustkami i masażerem. Są one znacznie droższe. Na początek warto zdecydować się na zwykłe koło z jak najszerszą obręczą, ponieważ łatwiej się nim kręci.

www.hot-instal.com.pl

Podstawowe ćwiczenie z hula hop polega na tym, że stajemy w lekkim rozkroku na ugiętych nogach, napinamy brzuch i kręcimy kołem na wysokości pasa. Następnie można spróbować kręcić koło w taki sposób, aby na sylwetce wędrowało w górę i w dół. Dopiero kiedy opanujemy tę sztukę, warto zainwestować w cięższe koło z wypustkami. Będzie ono angażowało więcej mięśni i wymagało więcej wysiłku.

Ćwiczenia z hula hop najczęściej włączają do pracy mięśnie brzucha. To sprawia, że talia nabiera ładnego wcięcia. Jednakże nie trzeba kręcić kółkiem tylko na wysokości bioder i talii. Można spróbować kręcić hula hop także na ramionach.

Ponadto jest dużo możliwości ćwiczeń z hula hop, które urozmaicą rozgrzewkę. Warto wiedzieć, że ćwiczenia z hula hop są w pełni bezpieczne i zaleca się je zwłaszcza osobom z problemami z kolanami czy osobom starszym, ponieważ trening nie wymaga dobrej kondycji, tak jak na przykład aerobik..

sklep z zegarkami zegarki szwajcarskie sklep internetowy szwajcarskie zegarki sklep nauszniki dla konia